12 березня 2016

До відома центральних органів виконавчої влади, інших органів державної влади та місцевого самоврядування.

Відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис», постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 року № 1452 «Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності», розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 145-р «Про забезпечення надання послуг електронного цифрового підпису державним службовцям, які займають посади, віднесені до першої – третьої категорій, та інші прирівняні до них посади» послуги електронного цифрового підпису на безоплатній основі можна отримати в:

акредитованому центрі сертифікації ключів органів юстиції України, що знаходиться за адресою: 04655, м. Київ, вул. Пимоненка Миколи, буд. 13 літера Б, тел.: +380 (44) 206-71-33, 206-71-59, 206-71-94, електронна пошта: ca@informjust.ua;

акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, що знаходиться за адресою: 04655, м. Київ, Львівська площа, 8, тел.: +380 (44) 284-00-10, електронна пошта: inform@acskidd.gov.ua;

акредитованому центрі сертифікації ключів Державної казначейської служби України, що знаходиться за адресою: 01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 6, тел.: +380 (44) 286-48-68, електронна пошта: t_cadku@treasury.gov.ua.

Інформацію щодо кількості державних службовців, які займають посади, віднесені до першої – третьої категорій, та інші прирівняні до них посади, яким необхідно отримати послуги електронного цифрового підпису, в розрізі адміністративно-територіальних одиниць просимо надати на електронну адресу: acsk@minjust.gov.ua.